مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

خرید انواع کاسه چرخ کامیونت

آنچه در این مقاله می خوانید...

همه چیز درباره کاسه چرخ عقب خودروبرترین عرضه کنندگان کاسه چرخ کامیونت

نقش انواع کاسه چرخ در سیستم ترمز خودرو به قدری مهم و حیاتی است که استفاده از بهترین نوع این محصول را الزامی می کند. برای کاسه چرخ کامیونت به علت وزن بسیار زیاد و حمل بارهای سنگین اهمیت بیشتری دارد. برای خرید انواع کاسه چرخ شناخت کارآیی و همچنین مشخصات آنها، برندهای تولیدی و دیگر فاکتورهای کیفی نقش مهمی دارند. در این مطلب به بررسی تخصصی این قطعه می پردازیم.

خرید انواع کاسه چرخ کامیونت

همه چیز درباره کاسه چرخ عقب خودرو

همه چیز درباره کاسه چرخ عقب خودرو کاسه چرخ که به آن دیسک ترمز نیز می گویند به قطعه ای است دایره ای شکل از جنس چدن، فولاد یا آلومینیوم که محل قرار گیری آن مقابل لنت ترمز و متصل به چرخ ها است. این قطعه در سیستم ترمز خودرو اهمیت ویژه ای دارد که موجب کاهش سرعت چرخ ها در هنگام ترمز گرفتن و در نهایت توقف کامل خودرو می شود. به طور دقیق تر اصطکاک به وجود آمده بین کاسه چرخ و لنت ترمز در هنگام ترمز گرفتن، سبب کنترل و کاهش سرعت مورد نیز برای راننده می شود.
دیسک یا کاسه چرخ عقب خودرو با کمک یک عدد مهره مرکز و دو عدد پیچ در قسمت مربوطه قرار می گیرد. همانطور که اشاره کردیم این کنار چرخ عقب و مقابل لنت ترمز نصب می شود. البته باید خاطر نشان کنیم که کاسه ها به دو گروه کلی کاسه چرخ جلو و عقب خودرو دسته بندی می شوند که تفاوتی از نظر شکل ظاهری با یکدیگر ندارند.

در یک دسته بندی دیگر نیز انواع کاسه چرخ خودرو از نظر نوع کارکرد به دو گره طبقه بندی می شوند که عبارتند از:

  • کاسه چرخ معمولی
  • کاسه چرخ خنک شونده

مدل های معمولی به شکل ساده طراحی می شوند که قسمت بیرونی آنها دارای سطحی نسبتاً صاف و صیقلی است. در مقابل مدل های خنک شونده با توجه به نوع مدل دارای تنوع زیادی از نظر شکل با توجه به مدل خودرو و کارکرد آن هستند.

برترین عرضه کنندگان کاسه چرخ کامیونت

برترین عرضه کنندگان کاسه چرخ کامیونت کاسه چرخ کامیونت مانند دیگر خودروها دارای انواع و اقسام مختلفی است که اغلب از جنس چدن ساخته می شوند. کاسه های چرخ چدنی معمولاً در برابر اسیدها، مواد شوینده، روغن و … مقاومت نسبی قابل توجه ای از خود نشان می دهند. همین عامل نیز موجب شده تا عمر مفید این قطعه زیاد بوده و برای تعمیر یا تعویض آن بودجه چندانی لازم نباشد. البته میزان کارکرد خودرو، سالم بودن سیستم ترمز و چگونگی عملکرد راننده، نقش مهمی در افزایش کارآیی این قطعه ایفا می کنند که نمی تواند آنها را نادیده گرفت.
در بازار داخلی عرضه کاسه چرخ کامیونت اصل و باکیفیت توسط فعالین مختلفی صورت می گیرد. از این رو شناخته عرضه کنندگان مستقیم و نمایندگان برندهای خارجی نقش مهمی در خرید بهترین نوع این قطعه به صورت عمده و با قیمت رقابتی خواهد داشت.

کامران برزگر قهفرخی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *