مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

خرید ویژه کاسه چرخ خاور

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی درباره کاسه چرخ چدنی خودرومرکز فروش انواع کاسه چرخ خاور

خاور یکی از خودروهای قدیمی در جاده های ایران است که یکی از معدود خودروهای حمل بار در گذشته بوده و امروز نیز همین نقش را به خوبی انجام می دهد. سیستم ترمز در این ماشین به علت سنگینی آن از اهمیت خاصی برخوردار است و در این میان کاسه چرخ بسیار اهمیت دارد. کاسه چرخ خاور در بازار قطعات یدکی این خودرو توسط فروشنده آن عرضه شده است و خرید ویژه این محصول با قیمت مناسب در حال حاضر امکان پذیر است.خرید ویژه کاسه چرخ خاور

اطلاعاتی درباره کاسه چرخ چدنی خودرو

اطلاعاتی درباره کاسه چرخ چدنی خودرو

کاسه چرخ خودروهای مختلف از جنس فلزات محکم ساخته می شود. آهن، فولاد، آلومینیوم و چدن از جمله این فلزات هستند که در ساخت این قطعه مورد استفاده قرار می گیرند.

در میان انواع این فلزات چدن به دلایل متعدد برای ساخت کاسه چرخ بیشترین استفاده را دارد که این مساله به ویژگی های خاص این فلز بر می گردد.

چدن از دسته فلزات بسیار محکم و در عین حال سنگین است که از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. این محصول می تواند تایر خودرو را به خوبی در خود نگه داشته و مانع از خروج آن از رینگ چرخ می شود.

کاسه چرخ چدنی نسبت به فشار بار خودروها به ویژه خودروهای باری مانند خاور بسیار مقاوم است و این مقاومت بالا در کاسه چرخ های فولادی و آهنی دیده نمی شود به همین دلیل است که کاسه چرخ همه خودروهای باری مانند کامیون و خاور از جنس چدن است.

در کنار این کاسه ها معمولا در خودروهای سنگین و باری انواع فن خنک کننده تعبیه شده است چون در اثر ایجاد اصطکاک و اتصال بین لنت ترمز و کاسه چرخ حرارت بسیار بالایی تولید می شود و چنانچه این گرما سریعا کاهش نیابد باعث ایجاد چسبندگی قوی بین لنت و کاسه شده و سیستم ترمز خودرو دچار اختلال شده قفل می گردد که بسیار خطرناک می باشد.

مرکز فروش انواع کاسه چرخ خاور

مرکز فروش انواع کاسه چرخ خاور مرکز فروش کاسه چرخ خاور  این محصول را در انواع مختلف به بازار ارائه کرده است و مالکان خودروهای خاور و کسانی که در زمینه فروش انواع قطعات یدکی این خودرو فعالیت دارند می توانند این محصول را از این مرکز فروش خریداری کنند.

برای خرید این قطعه می توانید با مسئول فروش این مرکز تماس برقرار کنید و از انواع کاسه چرخ موجود در این مرکز مطلع شوید تا پس از اعلام نوع درخواستی از این کاسه چرخ محصول برای شما به تعداد مد نظرتان ارسال گردد.

همچنین می توانید انواع مختلف این محصول را از وب سایت فروشگاهی این قطعات مشاهده نموده و پس از انتخاب گزینه یا گزینه های مورد نظر سفارش خود را اعلام نمایید.

کامران برزگر قهفرخی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *