مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

سفارش کاسه چرخ ماشین سنگین

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های کاسه چرخ ماشین سنگینخرید کاسه چرخ ماشین سنگین

کاسه چرخ نقش بسیار مهمی در تحمل وزن خودرو به همراه بار داشته و می تواند در تعادل خودرو بسیار موثر باشد. این قطعه بسیار مهم دارای ویژگی های بسیار زیادی است و می تواند نقش کلیدی در سیستم ترمز گیری خودرو داشته باشد. سفارش کاسه چرخ ماشین سنگین از فروشنده این محصول می تواند آن را با قیمت و کیفیت مناسب در اختیار خریداران قرار دهد. از طرف دیگر خریدار می تواند آن را در هر نقطه ایران و به هر تعداد که بخواهد تحویل بگیرد.

سفارش کاسه چرخ ماشین سنگین

ویژگی های کاسه چرخ ماشین سنگین

ویژگی های کاسه چرخ ماشین سنگین

برای این که کاسه چرخ همه کارکردهای مطلوب را داشته باشد باید دارای یکسری مشخصات و ویژگی ها باشد تا بتواند نقش خود را در خودرو سنگین به خوبی انجام دهد.

کاسه چرخ ماشین سنگین باید دارای استحکام کافی باشد تا بتواند تحمل وزن بالایی داشته باشد و علاوه بر این در برابر تماس های دایم لنت ترمز با آن دچار سایش و خوردگی نشود. این محصول در این نوع خودروها اغلب از چدن ساخته می شود زیرا مقاوم ترین آلیاژ بوده و نسبت به آهن و فولاد از استحکام بالاتری برخوردار است.

کاسه چرخ دارای شکلی استوانه ای است که امکان قرار گیری تایر در آن به راحتی ممکن است و همین مساله باعث شده است تا تعادل چرخ های خودرو بسیار بیشتر شود.

این محصول می تواند از ایجاد نویز و ارتعاش در چرخ ها جلوگیری کند به همین جهت از واژگونی خودرو در سرعت های بالا جلوگیری می نماید.

ویژگی دیگر این محصول داشتن مقاومت بسیار بالا در برابر عوامل محیطی آسیب رسان از جمله رطوبت و آب است و تحت تاثیر این عامل دچار خوردگی و زنگ زدگی نمی شود. از طرف دیگر نسبت به ضربه نیز استحکام قابل توجهی دارد و دچار ترک خوردگی یا احتمالا شکستگی نمی گردد. 

ویژگی کاسه چرخ چدنی ماشین سنگین به نحوی است که در اثر تماس لنت ها حین ترمز گرمای ایجاد شده را به همه قسمت های کاسه پخش می کند و به همین جهت از ایجاد اتصال محکم بین کاسه و لنت ها جلوگیری می کند.

خرید کاسه چرخ ماشین سنگین

خرید کاسه چرخ ماشین سنگین کاسه چرخ ماشین جزء قطعات اصلی این خودرو به شمار می آید و با توجه به کیفیت آن تعداد دفعات تعویض این قطعه بسیار کم می باشد.

برای خرید کاسه چرخ ماشین سنگین می توان با فروشنده این محصول به طور مستقیم و با استفاده از روش های مختلف ارتباط برقرار نمود و با توجه به نوع خودرو کاسه چرخ مورد نیاز را درخواست داد.

سفارش این محصول به صورت عمده برای فروشندگان لوازم یدکی نیز میسر است و آنها می توانند با قیمت ارزان تری این قطعه مهم را به دست آورند.

این قطعه از طریق سفارش اینترنتی نیز قابل خریداری است که به صورت آنلاین از وب سایت فروشنده انجام می شود.

کامران برزگر قهفرخی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *