مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

شرکت فروش توپی چرخ انواع خودروسنگین

آنچه در این مقاله می خوانید...

توضیحاتی درباره توپی چرخ انواع خودروسنگینقیمت مناسب توپی چرخ انواع خودروسنگین

 توپی چرخ انواع خودروسنگین از نمونه قطعات یدکی خودرو بوده که کمک به عملکرد بهینه خودروهای سنگین کرده و منجر به استحکام بیشتر چرخ ها در زمان حرکت آن ها می گردد.

و با توجه به نقش مهمی که این محصول داشته، بنابراین شرکت فروش توپی چرخ خودرو اقدام به عرضه گونه های مختلف آن نموده است. و در همین راستا خریداران می توانند از طریق این شرکت، انواع توپی چرخ را در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری نمایند‌. 

شرکت فروش توپی چرخ انواع خودروسنگین

توضیحاتی درباره توپی چرخ انواع خودروسنگین

توضیحاتی درباره توپی چرخ انواع خودروسنگین

توپی چرخ از لوازم یدکی خودرو بوده که در صورت نبود آن خودرو قادر به حرکت نمی باشد. زیرا چرخ های خودرو بر روی توپی چرخ سوار می شوند. و در نتیجه توپی چرخ در خودرو سنگین کمک به تسهیل گردش چرخ ها کرده و در ضمن متصل کننده چرخ ها به خودرو و عامل انتقال نیرو به چرخ ها می باشد.

البته توپی چرخ، با توجه به نوع عملکردی که داشته در نمونه های مختلف تولید گردیده و  با نام های دیگری نظیر مجموعه توپی، واحد توپی چرخ، برینگ توپی و رینگ چرخ خودرو هم شناخته شده است. و در مجموع نمونه های مختلف توپی چرخ خودرو های سنگین به صورت توپی چرخ دیسکی، توپی چرخ کاسه نمدی، توپی چرخ کاسه رو و توپی چرخ های عقب و جلو می باشد.

و اما جنس توپی چرخ از چدن بوده تا استحکام بسیار بالایی داشته باشد. و در واقع محل قرار گرفتن این محصول، در میان درام های ترمز، محور گرداننده و دیسک ها بوده که یک عدد چرخ بر روی آن توسط پیچ و مهره بسته می شود.

و در حقیقت وجود توپی چرخ در خودرو به قدری ضروری بوده که در اثر هر گونه اختلال در عملکرد این وسیله، فرمان خودرو دچار لرزش شده و هم چنین ترمز به درستی نمی گیرد و یا منجر به شکسته شدن پی در پی بلبرینگ در خودرو خواهد شد.

قیمت مناسب توپی چرخ انواع خودروسنگین

قیمت مناسب توپی چرخ انواع خودروسنگین

در حقیقت توپی چرخ انواع خودروسنگین از قطعات مهم و کاربردی بوده که بر اساس نوع خودرو، از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد.

و اما قیمت توپی چرخ به عوامل زیادی بستگی خواهد داشت که در این بخش برخی از موارد تاثیر گذار را شرح می دهیم.

در حقیقت برای قیمت گذاری این محصول، در مرحله اول باید به کیفیت مواد اولیه در ساخت توپی چرخ توجه ویژه نمود.

و اما موارد دیگری نظیر مدل و نوع توپی چرخ، ضخامت و ابعاد توپی و هم چنین شرکت تولید کننده آن هم بر روی قیمت مناسب این محصول نقش موثری خواهند داشت.

در ضمن برای تعیین قیمت مناسب توپی چرخ باید موارد دیگری چون نحوه فروش محصول، نوسانات بازار لوازم یدکی خودرو های سنگین، خدمات پس از فروش محصول و سایر هزینه های جانبی را هم در نظر گرفت.

کامران برزگر قهفرخی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *