مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

عرضه انواع کاسه چرخ کامیونت مایلر

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد انواع کاسه چرخ کامیونتتوزیع عمده کاسه چرخ کامیونت مایلر

این روزها عرضه انواع کاسه چرخ کامیونت مایلر در کشورمان رونق فراوانی دارد و بسیاری از صاحبان خودروهای سنگین از این قطعه در اتومبیل خود بهره گرفته و سیستم ترمز را ارتقاء می بخشند. کارخانجات تولید کننده این محصول از متریال چدن برای تولید آن بهره گرفته اند، البته در برخی از موارد آن را از جنس آلومینیوم نیز تولید می نمایند. شایان ذکر است که کاسه چرخ نقش بسیار مهمی در کاهش و تنظیم سرعت خودرو ایفا می نماید.

عرضه انواع کاسه چرخ کامیونت مایلر

کاربرد انواع کاسه چرخ کامیونت

کاربرد انواع کاسه چرخ کامیونت کاسه چرخ در واقع یک قطعه استوانه ای است که در خودروهای سنگین مانند کامیونت محل قرار گیری چرخ می باشد. اما اصلی ترین کاربرد این قطعه در این است که سرعت خودرو را توسط ترمز کاهش داده و از بروز خطرات احتمالی جلوگیری به وجود آورد.
کاسه چرخ در ابتدا از آن دسته تجهیزات استانداردی بوده که در اتومبیل ها و کامیون ها به کار می رفت، اما به مرور زمان ترمزهای دیسکی به بازار آمده و بر روی بسیاری از وسایل نقلیه نصب شدند، اما امروزه همچنان بسیاری از کامیون های بزرگ و ماشین های سنگین دارای ترمزهای درام در عقب خود هستند که درون کاسه چرخ قرار دارد.
شایان ذکر است که سیستم های ترمز کاسه ای نیز دقیقاً مطابق با اصول ترمزهای دیسکی کار می کنند، اما تفاوت اساسی که میان این دو وجود دارد این است که در این سیستم، قسمت سطح چرخان را کاسه ترمز می نامند.
البته امروزه بسیاری از خودروها در چرخ های جلوی خویش از ترمز دیسکی و در چرخ های عقب از ترمز کاسه ای استفاده می نمایند و این امر قدرت ترمز گیری و تنظیم سرعت آنها را به میزان فراوانی افزایش می دهد.

توزیع عمده کاسه چرخ کامیونت مایلر

توزیع عمده کاسه چرخ کامیونت مایلر مجموعه اینترنتی که در حال حاضر مشاهده می کنید یکی از بزرگترین مراکز توزیع عمده کاسه چرخ کامیونت مایلر می باشد و این محصول را که تولید شده توسط شرکت ها و کارخانجات معتبر کشورمان است با قیمت مناسب در اختیار مشتریان خویش قرار می دهد.
یکی از نکته هایی که همچنان کارخانجات تولید کننده قطعات یدکی را مجاب به تولید و ارائه کاسه چرخ می کند این است که این محصول با وجود اینکه دارای قطعات ریز بسیاری در ساختار خود می باشد، اما از مکانیسم ساده ای برخوردار بوده و تولید آن هزینه بسیار کمی دارد.
در واقع می توان گفت زمانی که لنت ها به کاسه ترمز می چسبند، با آن جفت شده و زمانی که راننده پدال ترمز را فشار دهد، این لنت ها هر چه بیشتر به کاسه چسبیده و یک نیروی قدرتمند برای توقف اتومبیل تولید می شود.

کامران برزگر قهفرخی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *