مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

فروشنده عمده کاسه چرخ تریلی

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی درباره کاسه چرخ خودرو سنگینراه های خرید کاسه چرخ تریلی

کاسه چرخ یکی از خدمات بسیار کاربردی طرح تریلی می‌باشد و می‌تواند در متوقف کردن خودرو را نقش بسزایی داشته باشد این محصول چرخه یا تایر را به خوبی در خود نگه داشته و بنابراین در عملکرد حرکتی خودرو نیز بسیار موثر است فروشنده عمده کاسه چرخ تریلی این قطعه بسیار با اهمیت را با کیفیت مناسب این وسیله در بازار عرضه کرده است و خریداران می توانند نسبت به تهیه آن به صورت عمده اقدام کنند.

فروشنده عمده کاسه چرخ تریلی

اطلاعاتی درباره کاسه چرخ خودرو سنگین

اطلاعاتی درباره کاسه چرخ خودرو سنگین

کاسه چرخه قطعه ای به شکل استوانه بوده که دو طرف آن باز است و می ‌تواند به وسیله سوراخ های متعددی که در آن تعبیه شده است به چرخ و بدنه خودرو متصل شود.

این قطعه در عملکرد ترمز انواع مختلف خودرو به خصوص خودروهای سنگین اهمیت بسیار زیادی دارد. لنت های تعبیه شده در کنار این قطعه به صفحه در حال گردش کاسه چرخ فشار وارد کرده با آن چفت می ‌شوند و به این ترتیب خودرو متوقف می ‌گردد.

در مورد خودروهای سنگین همچون تریلی کاسه چرخ در قسمت چرخ های عقب تعبیه شده است زیرا این خودروها وزن زیادی به خصوص هنگام حمله بار دارند و بنابراین هنگام متوقف کردن خودرو باید در ابتدا قسمت بار این وسایل متوقف شود. 

معمولاً کاسه چرخ های این ماشین آلات سنگین از چدن ساخته شده است که می تواند به خوبی با لنت جفت شود و باعث توقف خودرو گردد. 

هنگام اتصال لنت به کاسه چرخ گرمای زیادی تولید می‌شود و به همین دلیل در این خودروها از فن خنک کننده برای کاهش این گرمای تولیدی استفاده می شود  در غیر این صورت لنت به کاسه چرخ جوش خورده و عملکرد ترمز خودرو دچار اختلال می ‌شود.

کاسه چرخ خودرو سنگین با توجه به نوع خودرو در اندازه های مختلف در بازار قطعات یدکی عرضه شده است و در میان انواع آهنی، فولادی، آلومینیومی و چدنی این محصول نوع چدنی بیشترین استفاده را دارد.

راه های خرید کاسه چرخ تریلی

راه های خرید کاسه چرخ تریلی

برای خرید کاسه چرخ تریلی از فروشنده این قطعه راه های مختلفی وجود دارد تا با بهترین قیمت محصول به دست مصرف کننده برسد.

تماس مستقیم با فروشنده این محصول یکی از راه های خرید آن می باشد به این ترتیب می توان بی واسطه و بدون هدر رفت هزینه این محصول را با قیمت مناسب از فروشنده خریداری نمود.

خرید اینترنتی از طریق مراجعه به وب سایت فروشگاهی این محصول از راه های بسیار مناسب دیگر برای تهیه این کاسه چرخ است که امکان سفارش سریع و آنلاین محصول را فراهم می آورد و دیگر نیازی به مراجعه حضوری برای خرید این محصول نخواهد بود.

کامران برزگر قهفرخی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *