مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

فروشگاه انواع کاسه چرخ کامیونت 11 تن

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی درباره ویژگی های کاسه چرخ عقب خودروخرید بی واسطه کاسه چرخ کامیونت 11 تن

شاید اکثریت مردم کاسه چرخ را در یک خودرو به خوبی نشناسند. نیاز است بدانید این قطعه در خودرو باعث می شود تا سیستم ترمز خودرو به خوبی کار کند. این سیستم از گذشته تا کنون در صنعت کشور ایران وجود داشته و تا به حال سیستمی نتوانسته جای این این گونه ترمز ها را پر کند.

در سال های اخیر شرکت ها و فروشگاه های زیادی به فروش انواع کاسه چرخ ها به خصوص کاسه چرخ کامیونت 11 تن می پردازند که در مسیر تولید خود پیشرفت های بسیار زیادی را داشته اند.

فروشگاه انواع کاسه چرخ کامیونت 11 تن

اطلاعاتی درباره ویژگی های کاسه چرخ عقب خودرو

اطلاعاتی درباره ویژگی های کاسه چرخ عقب خودرو در ابتدا باید بگوییم که این سیستم چگونه عمل می کند. این کاسه ها به صورت مستقیم به چرخ ها متصل می باشد و همراه آن ها گردش می کنند. بر روی این کاسه ها دو عدد کفشک آهنی قرار دارد که جای قرار گیری لنت می باشد.

به طور عادی و معمول خودرو ها نیاز به ترمز کردن ندارند اما کاسه چرخ و کفشک ها به گونه ای تنظیم شده اند که فاصله بسیار کمی بین کفشک ها که لنت بر روی آن ها متصل است و کاسه ترمز وجود دارد.

نیاز است بدانید وقتی فرد راننده ترمز را فشار می دهد فشار اصلی در سیلندر های اصلی افزایش چشمگیری پیدا می کند و این فشار به سیلندر چرخ ها هدایت می گردد. پیستون های داخل سیلندر چرخ در اثر فشار بسیار زیاد روغن از یکدیگر دور می شوند و این دور شدن سبب می شود تا کفشک ها به سمت کاسه ترمز حرکت پیدا کند و ترمز گیری انجام شود. 

اما مزیت این کاسه چرخ ها در تناسب با ترمز های دیسکی بسیار است اگر چه ترمز های دیسکی تکنولوژی قوی تری دارند اما کاسه چرخ ها از سیستم ارزان تر، سبک تر، و ساخت بهتری را دارد که این موضوع در قیمت این قطعه تاثیر زیادی دارد.

خرید بی واسطه کاسه چرخ کامیونت 11 تن

خرید بی واسطه کاسه چرخ کامیونت 11 تن همان طور که گفته شد امروزه شرکت های بسیار زیادی در زمینه تولید و تهیه کاسه چرخ عقب خودرو فعالیت می کنند و انواع مختلفی از کاسه چرخ خودرو های مختلف را می سازند.

مردم برای خرید کاسه چرخ خودرو به صورت بدون واسطه راه های بسیار زیادی را پیش روی خود دارند از این رو می توانند تنها با مراجعه به وب سایت معتبری همچون برند رادین این کالا را ثبت سفارش به راحت ترین گونه دریافت کنند.

این برند علاوه بر قیمت های بدون واسطه خود مردم را از خدمات مختلف و گوناگونی در حین خرید برخوردار شوند. این خدمات شامل پشتیبانی آنلاین، پشتیبانی ۲۴ ساعته و ضمانت کالا می شود  که همه این خدمات در اختیار مردم قرار می گیرد.

کامران برزگر قهفرخی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *