مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

شرکت تامین کاسه چرخ تریلی

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد کاسه چرخ تریلیمرکز فروش کاسه چرخ تریلی

کاسه چرخ یکی از قطعات یدکی تریلی می ‌باشد که بر روی محور چرخ قرار گرفته است. این قطعه ممکن است از جنس چدن، فولاد، آهن و آلومینیوم باشد. اما بهترین نوع این محصول چدنی است و بنابراین در انواع تریلی از این جنس استفاده می گردد. این قطعه نقش بسیار مهمی در خودرو ایفا می‌کند و بدون آن امکان حرکت و یا توقف خودرو وجود ندارد. شرکت تامین کاسه چرخ تریلی این محصول را از بهترین جنس و با کمترین قیمت تهیه و آن را در اختیار خریداران قرار می دهد و  خریداران می توانند به راحتی این قطعه را از شرکت تامین کننده آن خریداری کنند.

شرکت تامین کاسه چرخ تریلی

کاربرد کاسه چرخ تریلی

کاربرد کاسه چرخ تریلی

کاسه چرخ قطعه استوانه ای شکل می باشد که به عنوان نگه دارنده تایر عمل می کند. این محصول باعث ایجاد قوام در چرخ شده و آن را در چارچوب و شکل خاص خود نگه می دارد بنابراین نقش اصلی و تعیین کننده در حرکت خودرو ایفا می کند.

این محصول علاوه بر این در سیستم ترمز گیری تریلی نیز نقش دارد و با فشار دادن پدال ترمز لنت های تعبیه شده در کنار کاسه چرخ ها به آن متصل شده و نوعی حالت چفت شوندگی بین کاسه چرخ و لنت ها ایجاد می شود به این ترتیب این دو با هم درگیر شده و سرعت خودرو کاهش می یابد.

وزن زیاد تریلی دلیل استفاده از کاسه چرخ در قسمت عقب خودرو و چرخ های عقبی بوده  و به همین دلیل است که این نوع خودروها از سیستم ترمز گیری قدرتمندی برخوردار هستند و به سرعت می ‌توانند متوقف شوند.

در کنار کاسه چرخ ها معمولاً فن های خنک کننده درون رام نصب شده اند و به این ترتیب از اتصال دایمی و کاسه چرخ به دلیل ایجاد گرمای فراوان حین ترمز جلوگیری می کنند.

یکی دیگر از کاربردهای کاسه چرخ جلوگیری از ایجاد نویز و ارتعاش در چرخ های خودرو می باشد و به این ترتیب تعادل تریلی حفظ شده و از انحراف و چپ کردن آن جلوگیری می ‌شود.

مرکز فروش کاسه چرخ تریلی

مرکز فروش کاسه چرخ تریلی مرکز فروش کاسه چرخ تریلی جهت تأمین این قطعه بسیار مهم و پرکاربرد در خودرو اقدام به عرضه آن به بازار انواع قطعات یدکی تریلی کرده است و فروشندگان قطعات یدکی تریلی همچنین تعمیر کنندگان این وسیله نقلیه می توانند جهت تامین نیاز خود به این قطعه با مرکز فروش آن ارتباط برقرار کنند.

سفارش اینترنتی این محصول نیز از وب سایت فروشگاه این مرکز فراهم شده است و خریداران می توانند به راحتی و بدون صرف هزینه اضافه به صورت آنلاین سفارش خود را از این وب سایت اعلام کنند تا در کمترین زمان ممکن به تعداد مورد نظر آنها و به آدرس شان ارسال شود.

کامران برزگر قهفرخی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *