مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

تولید کننده مرغوبترین کاسه چرخ انواع خودروسنگین

آنچه در این مقاله می خوانید...

کیفیت مرغوب کاسه چرخ انواع خودروسنگینقیمت مناسب کاسه چرخ انواع خودروسنگین

کاسه چرخ انواع وسایل نقلیه سنگین یکی از مهمترین اجزای چرخ تریلر است که اگر مواد آن خوب نباشد می تواند در حرکت تریلر که یک ماشین شلوغ است با مشکل روبرو شود. شرکتی که می خواهد چرخ های حمل و نقل کاسه چرخ انواع خودروسنگین را برای فروش تأمین کند، باید در شهری واقع شود که می تواند در مرکز باشد، مانند تهران که همزمان محصول را به سایر شهرهای کشور ارائه می دهد.

تولید کننده مرغوبترین کاسه چرخ انواع خودروسنگین

کیفیت مرغوب کاسه چرخ انواع خودروسنگین

کیفیت مرغوب کاسه چرخ انواع خودروسنگین انواع کاسه چرخ های خودرو و تریلی در جنس های مختلف تولید می شوند که هر جنسی مزایا و معایب خود را دارد. کاسه چرخ هایی با جنس چدن‌، چدن خاکستری و آلومینیوم و آهن و فولاد تولید می شود که در این بین بیشتر کاسه ها از جنس چدن هستند. چون چدن از استحکام بالایی برخوردار است و دیر تر خراب شده و از بین می رود. از هرکدام از این کاسه چرخ ها در خودرو های گوناگون مختلفی استفاده می شود.  کاسه چرخ های خودرو و کاسه چرخ های تریلی از لحاظ شکل ظاهر و نحوه تولید شدن هم متفاوت هستند. 

برخی کاسه چرخ ها دارای فن های خنک کننده می باشد. کاسه چرخ های تریلی از صدای کمی برخوردار اند برخلاف برخی کاسه چرخ ها که صدای آنها اذیت کننده می باشد البته برخی از خودرو های سواری هم این ویژگی صدای کم را دارند. هر ماسه چرخی را هم برای هر تریلی استفاده نمی کنند زیرا طراحی کاسه چرخ های تریلی باهم متفاوت است.

قیمت مناسب کاسه چرخ انواع خودروسنگین

قیمت مناسب کاسه چرخ انواع خودروسنگین کاسه چرخ ها انواع و اقسام مختلفی دارند که هر کدام از انواع این کاسه چرخ ها قیمت خاص خودش را دارد. قیمت کاسه چرخ در سال های قبل مختلف بوده و نوسانات مختلفی داشته است. به دلیل آنکه نوسانات قیمت کاسه چرخ تریلی و کاسه چرخ خودرو در سال های اخیر زیاد بوده برای همین یک قیمت ثابت در تولیدی ها و کارگاه ها و یا مغازه های وجود ندارد ولی در کل قیمت فروش کاسه چرخ خودرو های معمولی میانگین به یک میلیون تومان و کمتر می باشد و قیمت فروش کاسه چرخ برای خودرو های سنگین مثل تریلی و کامیون به بیش از یک میلیون تومان می باشد. طبیعی است که قیمت کاسه چرخ تریلی بیشتر و گران تر از قیمت کاسه چرخ خودرو های سواری می باشد.

نکته دیگر در قیمت فروش کاسه چرخ مرغوب این است که کاسه چرخ وارداتی باشد و یا تولید داخل. اگر تولید داخل باشد قیمت آن ارزان تر و مناسب تر برای کارخانه می شود و وقتی قیمت آن برای کارخانه ارزان شود برای مشتری و مصرف کننده هم قیمت پایین در می آید ولی اگر کاسه چرخ خارجی و وارداتی باشد با توجه به قیمت دلار و گمرک برای کارخانه دار قیمت آن کاسه گران می‌شود و در نتیجه برای مشتری هم قیمت گران در می شود.  اینکه جنس کاسه چرخ از چه جنسی باشد و پارسال این کاسه چرخ با چه فلزی درست شده در قیمت کاسه چرخ تفاوت ایجاد می کند.

کامران برزگر قهفرخی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *