مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

قیمت کاسه چرخ انواع خودروسنگین

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه تولید کاسه چرخ انواع خودروسنگینمرکز فروش کاسه چرخ انواع خودروسنگین

با توجه به افزایش تردد, حمل و نقل و انواع باربری ها با خودرو سنگین نیاز رانندگان به بسیاری از قطعات خودرو افزایش یافته و نیازمند استفاده از بهترین و با کیفیت ترین قطعه ها هستند.

یکی از مهم ترین قطعه های خودرو سنگین کاسه چرخ انواع خودرو سنگین نام دارد, این محصول بر روی محور چرخ قرار می گیرد. کاسه چرخ به شکل استوانه ای بوده و از جنس چدن و یا آلومینیوم تشکیل می شود.

این قطعه وظیفه مهمی را در عملکرد خودرو ایجاد می نماید.

قیمت کاسه چرخ انواع خودروسنگین

نحوه تولید کاسه چرخ انواع خودروسنگین

نحوه تولید کاسه چرخ انواع خودروسنگین کاسه چرخ خوردو سنگین یکی از مهم‌ترین اجزایی این ماشین ها است که اگر جنس خوب نباشد در انواع تردد های خودرو سنگین مشکل ایجاد می نماید.

کاسه چرخ با توجه به نوع خودروها تولید می شود این تولیدات اکثراً با استفاده از ورق های چدن یا آلومینیوم در کارخانه های تولید قطعات ماشین سنگین تولید شده و صافکاری اقدامات لازم بر روی آنها قرار می‌گیرد. معمولاً حفره ‌هایی بر روی روتور در نظر گرفته می شود تا خنک سازی آن زمان بیشتری داشته باشد به اصطلاحی دارای فن خنک کننده است.

در تولید کاسه چرخ ,نوعی کفشک ترمز قرار می گیرد و نحوه قرار گیری این کفشک ها به گونه ای است که بین کاسه چرخ نوعی اصطحکاک به وجود می آورد.

انواع کاسه چرخ های خودرو سنگین از جنس هایی شامل: چدن, شدن خاکستری, آلومینیوم, آهن و فولاد تهیه میشود.

چدن ما بین فلزات نام برده شده ارجعیت دارد زیرا از استحکام بالایی برخوردار بوده و دیرتر خراب می شود.

کاسه چرخ های خودرو سنگین از صدای کمی  برخوردار هستند و این امر در مقابل بسیاری از کاسه چرخ هایی که صدای زیادی دارند امری فوق العاده مفید است.

یکی از ویژگی‌های بارز این محصول ارزان بودن و راحتی در ساخت آن می باشد.

لازم به ذکر است این کاسه چرخ ها در چرخ‌های عقب گذاشته می‌شود تا بلافاصله پس از ترمز کردن بین کاسه و لنت ها درگیری به وجود آمده و ماشین سنگین متوقف گردد.

مرکز فروش کاسه چرخ انواع خودروسنگین

مرکز فروش کاسه چرخ انواع خودروسنگین امروزه فروش کاسه چرخ انواع خودرو سنگین در نقاط مختلف کشورمان امکان پذیر است؛ زیرا بسیاری از کامیون داران مدام به این قطعه نیاز دارند؛البته لازم به ذکر است؛کاسه چرخ خودرو های قدیمی و جدید ساختاری متفاوت دارند.

چون دسترسی به فروشگاه های حضوری امری دشوار و وقت گیر است برای خرید این محصول می توانیم به فروشگاه های اینترنتی معتبر مراجعه کرده و محصول مورد نظر را بررسی کرده و سفارش دهیم.

این امر سبب می شود علاوه بر اینکه در اتلاف وقت صرفه جویی می کنیم، از کیفیت محصولی که خریدارای میکنیم مطمئن بوده و به راحتی به آن دسترسی پیدا کنیم.

کامران برزگر قهفرخی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *