مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

بازار خرید کاسه چرخ اسکانیا

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل های متفاوت کاسه چرخ اسکانیافروش انواع کاسه چرخ اسکانیا

قطعات به کار رفته در هر خودرویی چه سنگین و چه سبک، متفاوت است و هر کدام کارایی مختلفی دارند. یکی از این قطعات، کاسه چرخ می باشد که وظیفه مهمی را بر عهده دارد. بازار خرید کاسه چرخ اسکانیا با توجه به پر کاربرد بودن، از رونق بالایی برخوردار است. فروش این محصول در کشور به روش های مختلفی انجام می شود و با توجه به کیفیت بالا، متقاضیان زیادی دارد. 

بازار خرید کاسه چرخ اسکانیا

مدل های متفاوت کاسه چرخ اسکانیا

مدل های متفاوت کاسه چرخ اسکانیا کاسه چرخ اسکانیا روی چرخ های تعبیه شده است که از جنس چدن و آهن می باشد البته از نوع فولادی و آلومینیومی نیز وجود دارد. این کاسه چرخ ها دارای فن های خنک کننده می باشد که میزان ارتعاشات خودرو را کاهش می دهد.
این محصول کیفیت بالا و جنس بسیار مقاوم و محکمی دارد که دوام و ماندگاری آن بسیار بالا است. از مدل های مختلف انواع کاسه چرخ تعبیه شده در اسکانیا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاسه چرخ جلو
  • کاسه چرخ عقب 6 پیچ
  • کاسه چرخ عقب 10 پیچ

در واقع وظیفه اصلی این قطعه، کاهش سرعت خودرو است. این محصول اندازه های مختلفی دارد. کاسه چرخ در خودروهای سنگین و اسکانیا معمولا در چرخ های عقب قرار می گیرد. تا پس از ترمز گرفتن کاسه چرخ و لنت به خوبی درگیر شده و خودرو سریعا متوقف شود.
کاسه چرخ  نقش مهمی در زمان توقف و ترمز گرفتن خودرو ایفا می کند و دارای صدای بسیار کمی است. ترمز در خودرو های سبک و سنگین به صورت دیسکی و کاسه چرخ وجود دارد که کاسه چرخ بیشتر برای خودرو های سنگین، پراید و پیکان است.
استفاده از این قطعه به دلیل اینکه برای کاهش سرعت خودرو استفاده می شود، خطر مشکلات سیستم ترمز اصلی را کاهش می دهد و با کاهش سایش تایر، باعث بهبود ترمز گیری می شود. 

فروش انواع کاسه چرخ اسکانیا

فروش انواع کاسه چرخ اسکانیا در کشور ما در حال حاضر شرکت های تولید کننده بسیار زیادی وجود دارد که انواع قطعات و سایر لوازم یدکی خودرو به خصوص کاسه چرخ، فعالیت می کنند که با بهره گیری از بهترین متریال و رعایت استانداردهای جهانی، این محصول را توسط تکنولوژی روز دنیا تولید و راهی بازار می شود. 
فروش کاسه چرخ اسکانیا در این مرکز به صورت عمده  جهت تامین نیاز بازار انجام می شود و مشتریان می توانند، این قطعه را با کمترین نرخ، خریداری نمایند. شما عزیزان نیز با مراجعه به وب سایت ما، می توانید انواع مختلف کاسه چرخ را مشاهده و پس از کسب  اطلاعات لازم، آن را با آگاهی بیشتری خریداری نمایید و در هر جای کشور که هستید، تحویل بگیرید و خریدی آسان داشته باشید. 

کامران برزگر قهفرخی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *