مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

توزیع مستقیم کاسه چرخ کامیونت 9 تن

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات کاسه چرخ خودرو سنگین باکیفیتسفارش آسان کاسه چرخ کامیونت 9 تن

توزیع مستقیم کاسه چرخ کامیونت 9 تن همان طور که از نامش مشخص است بدون واسطه انجام می شود تا رانندگان کامیونت ها یا کسانی که به خرید و فروش لوازم یدکی خودروهای سنگین مشغول اند بتوانند با هزینه کمتری محصول را خرید کنند.

کاسه چرخ کامیونت به شکل استوانه ای می باشد که جنس آن می تواند از چدن یا آلومینیوم باشد و وظیفه آن کاهش سرعت خودرو است چون چرخ خودرو در آن قرار گرفته است.

توزیع مستقیم کاسه چرخ کامیونت 9 تن

مشخصات کاسه چرخ خودرو سنگین باکیفیت

مشخصات کاسه چرخ خودرو سنگین باکیفیت

مشخصات کاسه چرخ خودرو سنگین باکیفیت شامل گزینه های زیر می شود:

  • از مواد درجه یک ساخته شده باشد.
  • در هنگام ترمزگیری در مقابل فشار و اصطکاک باید مقاومت بالای داشته باشد.
  •  کاسه چرخ باید شیار داخلی و خراشیدگی نداشته باشد.
  • نباید لبه دار باشد.

یکی از قطعات مهم خودرو کاسه چرخ می باشد که چرخ خودرو در آن قرار می گیرد و از مجموعه ترمز محافظت می کند و در واقع به عنوان درپوش برای چرخ محسوب می شود و کمک می کند تا درهنگام ترمز گرفتن سرعت چرخ ها کاهش یابد.

تولید کنندگان برای این که بتوانند عملکرد و طول عمر کاسه چرخ را افزایش دهند از کفشک های داخل چرخ استفاده می کنند و این  کفشک ها در هنگام کاهش سرعت و برخورد با کاسه چرخ ایجاد اصطکاک می کنند که باعث می شود سرعت خودرو کاهش یابد.

کاسه چرخ به هیچ عنوان نباید لبه دار باشد چون این کار باعث می شود طول عمر لنت و کاسه چرخ افزایش یاید علاوه بر این ترمز گیری را راحت تر می کند و یکی دیگر از این عوامل این است که داخل این قطعه به هیچ عنوان نباید شیار و خراشیدگی وجود داشته باشد تا بتواند لنت ترمز را به خوبی تنظیم کرد.

برخی از مدل های این قطعه دارای فن های خنک کننده درون درام می باشند اما بعضی دیگر از مدل ها در اطراف محور درام دارای چرخش کویل می باشند تا ارتعاش و میز کاهش یابد.

سفارش آسان کاسه چرخ کامیونت 9 تن

سفارش آسان کاسه چرخ کامیونت 9 تن

امروزه با گسترش خرید اینترنتی سفارش آسان کاسه چرخ کامیونت 9 تن به راحتی انجام می شود و شما می توانید از دورترین نقاط کشور به راحتی محصول را خرید کنید و شما با سفارش کاسه چرخ می توانید به موقع آن را تعویض کنید و از خراب شدن لنت ترمز خودروی خود جلوگیری کنید.

در هنگام سفارش توجه کنید که این قطعه برای ماشین های سنگین باید حتما از چدن و آهن باشد تا استحکام بالای داشته باشد. علاوه بر این محصولی که برای شرکت های معتبر می باشد را خرید کنید تا مقاومت و کیفیت بالای داشته باشد.

همچنین به اندازه و میزان تن کامیون و خودرو سنگین خود توجه کنید تا قطعه مورد نظر بتواند سنگینی خودرو را تحمل کند و دچار شکستگی و آسیب نشود.

کامران برزگر قهفرخی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *