مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

شرکت بزرگ کاسه چرخ انواع خودرو سنگین

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصه بارز کاسه چرخ انواع خودرو سنگینگروه تولیدی کاسه چرخ انواع خودرو سنگین

شرکت بزرگ کاسه چرخ انواع خودرو سنگین روی کیفیت و قیمت مناسب تاکید فراوانی می کند به همین دلیل توانسته ضمن برآورده ساختن نیاز مشتریان به خوبی آن ها را از خود راضی نگاه دارد.

کاسه چرخ یکی از قطعات مهم خودرو ها می باشد که شکل استوانه ای مانند همانند کاسه دارد و داخل چرخ خودرو قرار می گیرد و وظیفه آن کاهش سرعت اتومبیل می باشد.

شرکت بزرگ کاسه چرخ انواع خودرو سنگین

مشخصه بارز کاسه چرخ انواع خودرو سنگین

مشخصه بارز کاسه چرخ انواع خودرو سنگین

مشخصه بارز کاسه چرخ انواع خودرو سنگین اندازه و ضخامت بزرگ آن می باشد و هیچ گونه لب خوردگی در آن دیده نمی شود علاوه بر این داخل آن هم هیچ شیاری مشاهده نمی گردد. چرخ های خودرو های سنگین نسبت به خودرو های سبک بزرگتر است بنابرین کاسه چرخ آن ها هم اندازه بزرگتری دارد و به راحتی می توان از کاسه چرخ خودرو های سبک آن را تشخیص داد.

همان طور که قبلا اشاره کرده ایم این قطعه داخل محور چرخ خودرو قرار می گیرد و زمانی که راننده پای خود را روی ترمز می گذارد کاسه چرخ با کمک کفشک های که روی آن نصب شده به چرخ ها فرمان کاهش سرعت می دهد و هر چه راننده فشار بیشتری روی پدال ترمز ایجاد کند کاهش سرعت بیشتر می باشد.

کاسه چرخ خودرو نقش مهمی دارد چون عملکرد بالای آن می تواند روی کاهش سرعت تاثیر فوق العاده ای داشته باشد علی الخصوص در هنگام تصادفات بنابرین باید همیشه از سالم بودن آن اطلاع داشته باشید.

برای خودرو های سنگینی مانند کامیون ها معمولا کاسه چرخ آن روی چرخ های عقب نصب می شود چون بیشتر وزن خودرو در قسمت عقب می باشد و جنس این قطعه  باید از آهن یا فولاد باشد تا بتواند وزن خودرو و بار آن را تحمل کند.  در هنگام خرید حتما محصول شرکت های معتبر را خرید نمایید تا از کیفیت آن اطمینان داشته باشید.

گروه تولیدی کاسه چرخ انواع خودرو سنگین

گروه تولیدی کاسه چرخ انواع خودرو سنگین

گروه تولیدی کاسه چرخ انواع خودرو سنگین با استفاده از بهترین و مستحکم ترین چدن و آهن سعی می کند محصولی با مقاومت بالای را تولید کند تا بتواند وزن خودرو و بار آن را تحمل کند و عملکرد عالی هنگام کاهش سرعت خودرو داشته باشد.

بدون وجود این قطعه در هنگام ترمز گیری امکان کاهش سرعت وجود ندارد چون کاسه چرخ است به چرخ ها فرمان کاهش سرعت یا توقف کامل را می دهد به همین تولید و خرید کاسه چرخ افزایش یافته است.

تولید کننده سعی می کند از چدن و آهن با ضخامت بالا استفاده کند تا کیفیت و مقاومت محصول افزایش یابد و هیچ عنوان نباید کاسه چرخ خودرو های سنگین از آلومینیوم ساخته شود چون آلومینیوم قادر نیست خودرو و وزن سنگین آن را تحمل کند.

کامران برزگر قهفرخی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *