مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

قیمت روز کاسه چرخ اسکانیا

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی مهم کاسه چرخ اسکانیافروشگاه انواع کاسه چرخ اسکانیا

کاسه چرخ یکی از قطعات بسیار مهم در هر اتومبیلی می باشد که وظیفه کاهش سرعت  چرخ ها را دارد. این محصول در انواع بسیار مختلفی تولید می شود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. اگر شما هم جز دارندگان ماشین سنگین هستید و می خواهید یک کاسه چرخ با کیفیت برای ماشین خود تهیه کنید، می توانید از طریق مرکز ما اقدام کنید. قیمت روز کاسه چرخ اسکانیا در وب سایت ما قرار می گیرد تا مشتری راحت تر خرید خود را انجام دهد. 

قیمت روز کاسه چرخ اسکانیا

ویژگی مهم کاسه چرخ اسکانیا

ویژگی مهم کاسه چرخ اسکانیا به طور کلی ترمز در تمامی خودرو ها به دو صورت دیسکی و کاسه چرخ وجود دارد. ترمز کاسه چرخ بیشتر در ماشین های سنگین مثل اسکانیا، کامیونت، خاور و در خودروهای سواری مثل پراید و پیکان استفاده می شود.

این قطعه همانطور که از نامش مشخص است، شبیه به کاسه ای است که چرخ در آن قرار می گرد. از ویژگی های کاسه چرخ اسکانیا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جنس کاسه چرخ از چدن و آهن بسیار مقاوم است.
  • مقاوم در برابر رطوبت، فرسایش و زنگ زدگی
  • دارای فن های خنک کننده که ارتعاشات خودرو را کاهش می دهد.
  • کاهش سریع سرعت خودرو
  • طول عمر و دوام بالا

جنس کاسه چرخ ها به طور کلی در سه نوع آلومینیوم، چدن و آهن است که نوع آلومینیوم آن سبک است و برای خودروهای سنگین کاربرد ندارد. 

این قطعه روی چرخ خودرو استقرار می یابد. همانند ترمز عمل می کند. محل دقیق نصب کاسه  چرخ در کنار دیسک ترمز است. پس از نصب کاسه ترمز معمولاً رینگ‌ چرخ روی آن قرار می‌گیرد و با یک پیچ سفت می‌شود. زمانی که چرخ  می چرخد، این کاسه نیز همراه آن به کار می افتد. 

زمانی که راننده  پدال ترمز را فشار دهد، فشاری به داخل کاسه و بدن داخل کاسه  وارد می‌شود و همین کار باعث کاهش سرعت چرخ خودرو می گردد. 

فروشگاه انواع کاسه چرخ اسکانیا

فروشگاه انواع کاسه چرخ اسکانیا از انواع کاسه چرخ می توان به کاسه چرخ ماشین های سنگین و کاسه چرخ های ماشین سواری اشاره کرد که هر کدام دارای جنس و مدل های مختلفی هستند. 
فروشگاه کاسه چرخ اسکانیا، این محصول تولید شده توسط بهترین شرکت و مواد اولیه، با شناخته شده ترین برند دنیا، در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد. این مجموعه با هدف ارائه محصولات به صورت مستقیم و بی واسطه سعی بر کاهش قیمت ها و جلب رضایت مشتریان دارد. 
شما خریداران گرامی برای خرید این محصول پس از مراجعه به وب سایت و جستجوی نام محصول، اطلاعات و مشخصات آن را مطالعه کرده و سپس با اطمینان و آگاهی بیشتر، آن را خریداری می نماید. 

کامران برزگر قهفرخی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *