مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مرکز تولید کاسه چرخ کامیونت 10 تن

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهم ترین ویژگی های کاسه چرخ کامیونت 10 تنفروشنده معتبر کاسه چرخ کامیونت 10 تن

یکی از قطعات بسیار مهم در کامیونت ۱۰ تن کاسه چرخ می باشد این محصول در قسمت چرخ های عقب و بر روی محور چرخ قرار می گیرد و نقش مهمی در عملکرد سیستم ترمز کامیونت ایفا می کند. انواع مختلفی از این محصول در بازار وجود دارد که از جنس های مختلفی ساخته شده اند. مرکز تولید کاسه چرخ کامیونت 10 تن اقدام به ارائه این محصول به بازار قطعات یدکی این خودرو نموده است و دارندگان این خودرو، تعمیرکاران و فروشندگان انواع لوازم یدکی می توانند نیاز خود به این کالا را از این مرکز تأمین نمایند.

مرکز تولید کاسه چرخ کامیونت 10 تن

مهم ترین ویژگی های کاسه چرخ کامیونت 10 تن

مهم ترین ویژگی های کاسه چرخ کامیونت 10 تن

کامیونت ۱۰ تن از جمله خودروهای سنگینی است که از آن در حمل کالا به ویژه انواع مصالح ساختمانی از جمله شن و ماسه استفاده زیادی می شود. این کامیونت باید دارای سیستم ترمز بسیار نیرومندی باشد تا بتواند وزن همراه با بار این خودرو را به خوبی کنترل نماید.

در سیستم ترمز این خودرو کاسه چرخ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند و وزن بالای این کامیونت باعث می شود که حین ترمز گرمای بسیار زیادی بین کاسه چرخ و لنت ها ایجاد شود به همین خاطر در کاسه چرخ این محصول معمولاً از سیستم های خنک کننده استفاده می شود.

این کاسه چرخ می تواند از انواع جنس فولاد، آهن، آلومینیوم و چدن باشد اما رایج‌ترین جنس این محصول از چدن است زیرا استحکام بسیار بالایی دارد و به خوبی می‌تواند با لنت ها درگیر شده و در عین حال دچار اصطکاک و استهلاک نمی گردد.

از مهمترین ویژگی های این محصول می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • میزان مقاومت این کاسه چرخ در برابر حرارت ناشی از ترمز بسیار زیاد است و به همین دلیل قدرت ترمز گیری بسیار زیادی را ایجاد می‌کند.
  • نوع جنس کاسه چرخ به گونه ای است که در کلیه شرایط آب و هوایی از جمله آب و هوای معتدل، مرطوب، سرد و گرم می تواند بیشترین کارایی را داشته باشد.
  • میزان سختی این محصول در کلیه قسمت های آن یکسان است و ضخامت آن نیز بسیار مناسب می باشد.
  • این محصول هیچ گونه صدا و نویزی حین عملکرد ندارد و میزان ارتعاش در آن به کمترین مقدار ممکن است.
  • طول عمر بسیار بالا و عملکرد مناسب آن در طول مدت استفاده از دیگر ویژگی های این محصول است.

فروشنده معتبر کاسه چرخ کامیونت 10 تن

فروشنده معتبر کاسه چرخ کامیونت 10 تن فروشنده معتبر کاسه چرخ کامیون 10 تن با توجه به بالا بودن تعداد این نوع خودرو در سطح کشور و نیاز مبرم به آنها جهت حمل و نقل بسیاری از کالاها به ویژه مصالح ساختمانی اقدام به عرضه بهترین این محصول در بازار قطعات یدکی خودرو نموده است.

این فروشنده جهت کسب رضایت خریداران حداقل حاشیه سود را برای محصول خود در نظر گرفته است تا خریداران بتوانند با قیمت ارزان تری آن را به دست آورند.

بالا بودن قیمت قطعات یدکی به خصوص در یکی دو سال اخیر لزوم وجود یک فروشنده معتبر که محصولات عرضه شده آن از کیفیت بالا و مطمئن برخوردار باشند را نشان می دهد؛ خریداران این قطعه می توانند به طور مستقیم با این فروشنده ارتباط تلفنی یا اینترنتی داشته باشند و نیاز خود به این قطعه را تامین نمایند.

کامران برزگر قهفرخی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *