مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مرکز فروش کاسه چرخ کامیونت 11 تن

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین کاسه چرخ کامیونت 11 تنقیمت کاسه چرخ کامیونت 11 تن

کامیونت ۱۱ تن یکی از خودروهای سنگین موجود در جاده‌های کشور می باشد که جهت حمل و نقل بار کاربرد دارد. کاسه چرخ یکی از قطعات یدکی بسیار مهم در این وسیله نقلیه می باشد که تقریباً کلیه وزن خودرو بر روی آن اعمال می شود.این قطعه نگه دارنده چرخ های کامیون بوده و در محور عقب قرار گرفته است. مرکز فروش کاسه چرخ کامیونت 11 تن این محصول را از بهترین جنس و با قیمت بسیار مناسب در اختیار مالکان خودرو و فروشندگان قطعات یدکی خودروهای سنگین قرار می دهد و شرایط خرید از این مرکز نیز بسیار راحت می باشد.

مرکز فروش کاسه چرخ کامیونت 11 تن

بهترین کاسه چرخ کامیونت 11 تن

بهترین کاسه چرخ کامیونت 11 تن

وزن کامیونت 11 تن به همراه بار بسیار زیاد بوده و بنابراین کاسه چرخ باید از بهترین جنس ممکن ساخته شود. چدن یکی از مناسب ترین فلزات برای ساخت کاسه چرخ کامیون 11 تن می باشد. این فلز از وزن بالایی برخوردار است اما در عوض استحکام بسیار زیادی دارد و نسبت به انواع آهنی یا فولادی این محصول بسیار مقاوم تر است.

بهترین کاسه چرخ مورد استفاده برای این خودرو به شکل استوانه ای بوده و می تواند در نگه داری چرخ ها بسیار موثر باشد. این محصول در واقع نوعی محافظ برای مجموعه ترمز خودرو نیز محسوب می شود به گونه ای که از لنت ها و بخشی از سیستم ترمز گیری محافظت می کند.

هنگام ترمز لنت های قرار گرفته بر روی کاسه چرخ با آن اصطکاک پیدا کرده و به کاسه چرخ چفت می شوند این کار باعث توقف حرکت خودرو می گردد در نتیجه این عمل گرمای زیادی تولید می شود که به وسیله فن های خنک کننده تعبیه شده در کاسه چرخ کامیونت این گرما به خارج هدایت شده و از ایجاد اتصال بین لنت و کاسه چرخ جلو گیری می شود.

بهترین این محصول در اثر اصطکاک با لنت ها دچار ساییدگی و حتی خراش نمی شود و نسبت به انواع عوامل محیطی همچون رطوبت مقاومت بالایی دارد.

قیمت کاسه چرخ کامیونت 11 تن

قیمت کاسه چرخ کامیونت 11 تن

قیمت کاسه چرخ کامیونت 11 تن با توجه به افزایش قیمت قطعات یدکی در بازار نسبت به چند سال گذشته افزایش قابل توجهی یافته است. این محصول توسط مرکز فروش آن با حداقل قیمت ممکن و زیر قیمت بازار به فروش می ‌رسد تا استفاده کنندگان از این قطعه بتوانند آن را با قیمت مناسبی به دست آورند. جهت اطلاع از قیمت این کاسه چرخ می توانید با مرکز فروش آن ارتباط برقرار کنید و پس از استعلام قیمت روز این محصول نسبت به استفاده از آن به تعداد دلخواه اقدام نمایید.

البته چنانچه تعداد سفارش این قطعه از طرف خریدار بالا باشد این مرکز آن را به قیمت ارزان تری در اختیار خریداران عمده قرار می دهد.

کامران برزگر قهفرخی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *